مدونة البابا كيرلس السادس: ترانيم للمرنم مينا رفعت

الثلاثاء، 5 نوفمبر 2013

ترانيم للمرنم مينا رفعت


المرنم مينا رفعت


ترانيم للمرنم مينا رفعت ج1


الترانيم

ادنو اليك ارتاح

انا بطلب مجدك

انت تهتم بى

لا مثلك




ترانيم للمرنم مينا رفعت ج2


الترانيم


انت تهتم بى

بارفع اسم الهى

قلبى بيك فرحان

كم يحلوا لى



حمل



ترانيم للمرنم مينا رفعت ج3

الترانيم

اسالونى عن يسوع

سالوذ بحضنك

قلبى اتعلق بيك

لست احتاج سواك

يا عجيبا





ترانيم للمرنم مينا رفعت ج4

الترانيم

انا محتاج اتغطى بدمك

ايوة بحبة واقولها بفخر

بدخل عرش النعمة

غنوا معايا يا شعب الرب

قلبى اتعلق بيك




ترانيم للمرنم مينا رفعت ج5

الترانيم

ادنو اليك ارتاح

حبيبى فتى

قلبى اسير

نفسى اقربى بالشوق منة





ترانيم للمرنم مينا رفعت ج6

الترانيم


دايس على عسلك

فرحا افرح بالرب

نصيبى هو الرب

ياللى حولت المرارة





ترانيم للمرنم مينا رفعت ج7

الترانيم


القلب كان قاسى

انت اعظم

بدخل عرش النعمة

قلبى اتعلق بيك

من حبك للعالم جيت





ترانيم للمرنم مينا رفعت ج8

الترانيم


العالم يبنى ويزرع

انا جيت سلمتك قلبى

انا لست اشبع من حبيبى

انا هفرح بيك

قلبى اتعلق بيك





ترانيم للمرنم مينا رفعت ج9

الترانيم

اتى اليك

القلب كان قاسى

غالى عليك

ما ابهاك

مخلصى ذبح

مستحق كل المجد يا يسوع






ترانيم للمرنم مينا رفعت ج10

الترانيم


اشواق للبركة
انا محتاج اتغطى بدمك
بالهنا بنعدى طريق
عوض عن ايام الماضى
لية انا اعيش فى الضعف
لينا حق نقوم نرنم لك





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق